20 Temmuz 2009 Pazartesi

Bilin bakalım kim döndü:))

Merhabalar herkese. Çok uzun zamandır yazamıyorum bloguma. Bu sıcaklarda okula gittikten sonra inanın bilgisayarı açmak gelmiyor içimden. Ama bu süre zarfına olanları kısa bir özet geçeceğim:)
  • Bilgisayarım çöktü.Bloguma zaman ayıramamamın sebeplerinin en başında bu geliyor aslında.Sevgilimle birlikte kurtarmaya çalışıyoruz ama sınavlardan uğraşamadık açıkçası. o yüzden geçici bir süreliğine onun bilgisayarına el koydum birazcık:)
  • Yaz okulum son gaz devam ediyor. İlk sınavımı oldum bile.Derslerdi sunumdu derken yaz olduğunu pek anlayamadım hala.
  • Okuldaki köpeklerin saldırısına uğradım geçen hafta.Nasıl oldu anlayamadım. Normalde sokaktaki köpeklerden hiç korkmam ama okuldakilerin saldırası varmış sanırım.Ne olduğunu anlayamadan ayağımdan ısırdı bi tanesi ama ayakkabıma denk geldi neyseki de hastanelik olmaktan ucuz kurtuldum.Ama hala yavrularını sevmekten kendimi alamıyorum her gördüğümde:)
  • Hafta sonu kuzenim ve kardeşi Ankara'ya geldi.Biraz üniversite biraz Ankara turu yaptık.İlk defa 3 boyutlu bi film izledim(Buz Devri 3)Biraz gözlerimi yordu ama film yine serinin diğer filmleri gibi çok sevimliydi.
  • Geçen hafta güneş gözlüğü aldım.Gözlerim hassas olduğu için güneş çok yoruyordu.Modeli klasik ray ban.bknz:aşağıdaki foto. Aslında wayfarerlarda gözüm kaldı ama emin olamadım sonra bunda karar kıldım.

Ankara havadisleri şimdilik bu kadar.En kısa sürede görüşmek dileğiyle:))

7 yorum:

NlyStyle dedi ki...

sende mi Ankaralısın. ne güzel çok sevindim. Gözlügün aynından benimde var yıllar oldu alalı ama hala çok severim. iyi günlerde kullan.

SaR dedi ki...

Hoşgeldin cnm, yazılarını bekliyoruz

ebvatathemua dedi ki...

Canım hoşgeldin:)))
Geçmiş olsun ucuz atlatmışsın canım,köpecikler kesin bir şeye kızmışlardır o an sen de ordan geçince sana yönlendiler belki de
:((
Gözlüğün tam bir klasik ,modası hiç geçmeyecek bunların ben de yeşilini yıllardır kullanıyorum,güzel günlerde tak canım.Sevgiler:))

Amethyst dedi ki...

@moda-yemektarifleri:Teşekkür ederim. Benim de uzun zamandır aklımdaydı bu modeller.zaten modası geçecek bi model değil:)
@Sar: teşekkür ediyorum canım.
@ebvata:Teşekkürler ebvatacım.köpekler kosunda da galiba dediğin gibi oldu bir de sokakta saldıracak gibi duran köpeklerin gözlerine bakmamak lazımmış herhalde.ben de sonrada öğrendim:s

Sezsel by Sezgi dedi ki...

öncelikle geçmiş olsun.inş bir sorun yoktur

buz devri deli film ya süper ler :))ŞEFTALİ nasıl

gözlüğünü güle güle kullan

Ayşegül Taştaban Erzincanoğlu/ Behçet dedi ki...

Blogunu keşfettiğim için çok mutlu oldum. Bundan sonra daha sık görüşmek üzere...

UÇURTMA;) dedi ki...

geçmiş olsun...
İyi gezmeler ve iyi eğlenceler