7 Haziran 2009 Pazar

Lush

Lush'dan sipariş vermeyi uzun zamandır düşünüyordum.Ama hem maskelerin kargoyla gönderilmemesinden hem de bir şeyler alırken dokunmayı, koklamayı sevdiğimden Ankara'da da açılınca hemen gittim lush'a:)Sevgili caramel'in ve ebvata'nın bloglarında okuduklarım yola çıkarak cosmetic warrior maske ve tea tree water tonik aldım.Merak edenler için söyliyim cosmetic warrior gerçekten kötü kokuyor ama ben çok fazla rahatsız olmadım açıkçası.Yıkadıktan sonra cildi çok yumuşak yapıyor ve umarım sivilcelerime de iyi gelir.Çay ağacı suyunu da siyah noktalara iyi geliyor diye aldım.yüzümü temizledikten sonra sürüyorum ve bunu maskeden daha çok sevdim.Tabi maskenin de hakkını şimdiden yememek lazım çünkü daha bir kez kullandım:)
İşte aldıklarımın fotoğrafları:
Lush-Cosmetic warrior
Lush-Tea tree water

4 yorum:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Güle güle kullan canım.
Memnun kalman dileğiyle.
Sevgiyle kal.

ebvatathemua dedi ki...

Güle güle kullan canım,memnun kaldıysan ne mutlu bize.Ben de TTW de ikinci 250'lik şişemi aldım dün:)))

mughetto dedi ki...

Benim bir alışverişimde bana cosmetic warrior'un tester ını vermişlerdi..Sarımsaklı sanırım..Ama ben kullandıkça ben ters etki yaptı yani suratım daha da sivilcelendi..Bende attım..Sen memnunmusun ?

Amethyst dedi ki...

@mughettocum ben İzmir'e giderken unutmuşum canım yani 2 hafta düzenli kullanabildim.Kullanabildiğim süre içinde memnun kalmıştım.sende ters etki yapmış olmasına üzüldüm canım.