25 Haziran 2009 Perşembe

İlk mim

Evet ben de mimlenenler arasında yerini aldım bu ilk mimimle:) Sevgili Roxana'ya sevgilerimi sunuyorum burdan.

1-Hayatınızdaki en önemli 3 erkek?
Tabi ki babam,kardeşim,sevgilim:)

2-3 gün 3 gece durmadan uğraşabileceğiniz hobiniz nedir?
Romanlarımın içinde kaybolabilirim eğer bu hobiden sayılırsa.

3-Yaşadığınız şehir dışında sevdiğiniz 3 il?
İzmir(artık yaşadığım şehir sayılmıyor sanırım), Milano ve gezip görmeyi çok istediğim,kültürüne hayranlık duyduğum Paris.

4-En büyük fobiniz?
Kesinlikle yükseklik.Daha birinci kattan bile aşağı bakınca yüreğim ağzıma geliyor.

5-Giyim konusunda en çok kullandığınız 3 renk?
Gri,lacivert ve bej.

Ben de fındıkfaresini mimliyorum:)

3 yorum:

HUYSUZBALIK dedi ki...

Ben de ilk mimde acaip heyecanlanmıştım :)Darısı diğer mimlere... Çok güzel cevaplar. Sevgiler...

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Yükseklikten ben de korkarım :) Alfred Hitchcock'ın Vertigo filmi en sevdiğim filmdir :P İzlemediysen tavsiye ederim, o korku hissini o kadar gerçekçi anlatıyor ki. :)

fındıkfaresi dedi ki...

e be kuzum insan önce bi haber verir mimlendin diye:)
Neyse kuzucum, ben de seni mimledim:)