7 Eylül 2009 Pazartesi

Çok uzun bir ara


Merhabalar. O kadar uzun zaman olmuş ki yazmayalı şimdi blogumun başına geçince farkettim.En son yazımda Ankara'daydım tekrar Ankara'ya gitmeme de 2 hafta kaldı:) Ara ara yazmadığım zamanlarda hepinizi takip ediyordum ama bu sefer sizlerin yazılarınızı bile okuyamadım:( Neden mi?Çünkü İzmir'e geldiğimden beri sabah 6.30'da evden çıkıp akşam 19.30 gibi ancak eve girebiliyorum stajım yüzünden,sonra da yorgunlukta erkenden yatıyorum.Ama bu hafta sonu bitiyor ve ben de tekrar aranıza döneceğim:))

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Yeni yazılarını dört gözle bekliyoruz canım. sana iyi stajlar:)

ebvatathemua dedi ki...

Ben bekliyorum :)))

fındıkfaresi dedi ki...

datlum tam uymuş resim:)

şaşırdım seni görünce:) Ankarada beraber yazarız artık:)
Bu arada annenler ogün sonradan mı gelmişler??

Adsız dedi ki...

Bende bekliyorum yeni yazılarını artık :)

HUYSUZBALIK dedi ki...

Ben de bekliyorum :) Sevgiler...

balböcükleri dedi ki...

çabuk dön bak bende bekliyooom:)

Adsız dedi ki...

A swedish lady, like like like your lovely blog!

Agneta

Stil Direktoru dedi ki...

Kolay gelsin canım sağlığın iyi olsun da gerisi dert değil inan