8 Ağustos 2009 Cumartesi

başlıksız:)

Her seferinde yazmaya ara vermiyim diyorum ama bu sıcaklarda dersler ve ödevlerle uğraşıyorum.Tatil yazılarınızı okuyunca benim de içimden okul,ders ve sınav diye bahsetmek gelmiyor açıkçası:)
Pekiii amethyst sadece okula mı gidiyor başka bir şey yapmıyor mu derseniz de yapıyorum tabi efendim.Daha o kadar mö'leme evresine ulaşmadım çok şükür.Son iki haftada annemler 2 kez Ankara'ya geldi.Biri Karadeniz turu öncesi biri de sonrası.Burda toplam 2 gece kaldılar ama bana da değişiklik oldu açıkçası.İlk geldiklerinde onları Eymir'e götürdüm. Yaz günü Ankara'da olunca alışveriş merkezi dışında bir tek gidilecek Eymir geliyor benim aklıma.Kuşlar ve tavşanlarla iç içe bir gün geçirdik.(Tavşanları çekemedim çünkü yaklaşınca hızla kaçmaya başlıyorlar)
Fotoğrafla biraz oynadım pek seçilmiyor ama olsun o kadar gerisi sizin hayal gücünüze kalmış:)
Bu hafta yaz okulum bitiyor.O yüzden yetiştirmem gereken bir proje ve hafta sonuna doğru da finalim var.Yani yine yoğun bir hafta beni bekliyor.Ama hafta sonuna kuzenim ve sevgilisi gelecek buraya.Sevgilimle onları gezdiricez:)Artık haftasonunu düşünerek derslere yoğunlaşmaya çalışacağım.Bu arada yoğunluktan çok fazla yorum yapamıyorum sizlere ama takip etmeye çalışıyorum her gün:)

Hiç yorum yok: